Teippitarha (3311350-3, jäljempänä myyjä) myy tuotteita luonnollisille henkilöille ja oikeushenkilöille (jäljempänä asiakas) Suomeen ja ulkomaille Eurooppaan (pl. UK). Pidätämme oikeuden toimitusehtojen muutoksiin. Nämä toimitusehdot ovat voimassa 3.10.2022 alkaen.
Myyjän yhteystiedot
- Sähköposti: asiakaspalvelu@teippitarha.fi
- Puhelin: 0456431603
- Postiosoite: Kehruutie 2 A 4, 00410 Helsinki
Hinnat
Verkkokaupan tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden sekä tuotteiden hintojen että toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tilaus tehdään valitsemalla tuotteet ostoskoriin verkkokaupassa, ja maksamalla tilaus verkkokaupan verkkomaksupalvelussa. Asiakkaan tehdessä tilauksen hän hyväksyy nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.
Asiakas luovuttaa myyjälle henkilötietoja ostotapahtuman yhteydessä. Kaikkia myyjälle luovutettuja henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti, eikä niitä käytetä muuhun tarkoitukseen kuin tilauksen käsittelyyn tai tilauksen toimituksessa ilmenevien erimielisyyksien selvittämiseen.
Sopimus kaupasta syntyy verkkokaupan asiakkaan ja myyjän välille.
Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Tilausvahvistus
Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen.
Tilausvahvistuksesta näkyvät tilaustiedot, eli tilatut tuotteet sekä hinnat.
On suositeltavaa tarkastaa tilausvahvistuksen sisältö.
Tarkasta, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Toimitustavat- ja kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskulut näet valittuasi tilauksellesi haluamasi maksu- ja toimitustavan.
Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja tuotteiden yhteispainosta.
Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä näet tarkan summan toimituskuluille.
Pidätämme oikeuden toimitustapojen muutoksiin.
Voit halutessasi perehtyä etukäteen toimitusmaksuihin alalehdeltä ”postitushinnat”.
Toimitusaika
Tilaukset lähetetään mahdollisimman pian, yleensä 1-3 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Tilaus katsotaan vastaanotetuksi, kun se on saapunut myyjän järjestelmään. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa.
Toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen.
Poikkeus toimitusaika-arvioon voi muodostua painavan syyn perusteella. Tällainen syy voi olla esimerkiksi tuotteen loppuminen varastosta.
Ilmoitamme tällaisessa poikkeustapauksessa viivästyksestä asiakkaalle mahdollisimman pian.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
Tiedossa olevista poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan sivuilla.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosreksiteriin.
Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppialle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/.
Visma Pay
Maksutavat:
- Visma Pay (Visma Payments Oy)
- Verkkolasku: Yritykset, yhteisöt ja julkiset toimijat (käytössä myös Visma Pay:n maksutavat)
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.
Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/.
Jousto lasku ja osamaksu: on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk.
Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90 %:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset.
Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Toimitus ja ongelmatilanteet
Toimitamme tilauksia kotimaahan ja ulkomaille Eurooppaan (pl. UK). Tilauksia postitetaan arkipäivisin.
Asiakkaan vastuulla on antaa tilauksen yhteydessä tekstiviestejä vastaanottava puhelinnumero sekä toimiva ja aktiivinen sähköpostiosoite sekä noutaa tilaus.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä myyjälle, mutta yhteydenotto tulee tehdä kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa.
Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee ilmoittaa viipymättä toimituksesta vastanneelle kuljetusyhtiölle.
Vaihto- ja palautusoikeus
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.
Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa kaikki tai osa tilauksen tuotteista.
Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia (käyttämättömiä).
Asiakkaan tulee ilmoittaa tilauksen peruuttamisesta myyjälle sähköpostiosoitteeseen: asiakaspalvelu@teippitarha.fi.
Liitäthän palautuksen yhteyteen nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Jos tilaus palautetaan myyjälle, myyjä hyvittää asiakkaan tilille tilauksesta maksetun hinnan. Asiakkaan vastuulle jää palautuksen postimaksun maksaminen.
Jos asiakas palauttaa vain osan tuotteista, niin myyjän hyvittää asiakkaalle vain kyseisten tuotteiden hinnan. Asiakkaan vastuulle jää palautuksen postimaksun maksaminen.
Hyvitys suoritetaan asiakkaan tilille sen jälkeen, kun tuotteet ovat palautuneet myyjälle ja myyjä on tarkastanut tuotteet myyntikuntoisiksi.
Palautuksesta ja noutamattomasta lähetyksestä aiheutuvat kustannukset
Asiakas vastaa palautuksen kustannuksista. Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä myyjään ennen tuotteen tai tuotteiden palauttamista.
Jos tilausta ei ole peruttu ja paketti palautuu takaisin myyjälle, myyjä veloittaa tilaajalta 16 euron suuruisen maksun postikuluista.
Summa vähennetään asiakkaan maksamasta tilaushinnasta ennen hyvityksen suorittamista asiakkaan tilille.
Tilauksen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen peruuttamiseksi.
Myyjä veloittaa asiakkaalle uudelleen lähetettävästä tilauksesta 10 euroa.
Asiakas maksaa summan myyjän tilille ennen paketin uudelleen lähettämistä.
Myyjää koskee lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista.
Myyjä vastaa palautuskustannuksista, mikäli kyseessä on väärin toimitettu tai vahingoittunut tuote.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.